Gen AI & The Age of Customer Conversation
WED 15:30 - 16:00
Lecture hall 7
In winkels is praten met klanten normaal. In E-Commerce zien we het als ‘klantenservice’.
Door technologische ontwikkelingen zoals messaging apps, chatbots en Artificiële Intelligentie komt de klantconversatie weer centraal te staan.
Ontdek hoe je engagement technologie & AI inzet om een betere klantervaring te bieden, efficiënter te werken en meer te verkopen.
We kennen allemaal de statistieken die aantonen dat een goede totale klantervaring (CX) het fundament is van klantloyaliteit. Maar we weten ook dat klanten snel afhaken als ze ontevreden zijn. Je bent als bedrijf daarom zo goed als je zwakste schakel.
Het CM.com Engagement Platform brengt de data, tools en kanalen bij elkaar die bedrijven in staat stelt een frictieloze ervaring te bieden, over alle touchpoints in de journey heen. Het fundament is het Customer Data Platform, of de integratie met de bestaande data infrastructuur. Door de naadloze integratie van marketing automation software, service helpdesk, chatbot technologie, AI personalization én generative AI-toepassingen, krijgen bedrijven grip op de totale klantervaring. Zij sorteren zich hier tevens voor op de nabije toekomt waar messaging kanalen zoals WhatsApp en Insta DM zich aan het ontwikkelen zijn tot directe point-of-sale kanalen.