We delen onze lessen over het integreren van data voor een succesvolle inzet van marketing automation voor Emil Frey
DIN 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 6
Ontdek de waarde van data in e-mailmarketing. Door te personaliseren, spreek je niet alleen de klant direct aan… Je speelt ook in op de persoonlijke behoeftes. En, dat helpt je bij het verhogen van conversies en de klantloyaliteit met e-mailmarketing. We nemen je mee in het gehele proces van Emil Frey.
Data verspreid over diverse systemen maken de implementatie van een e-mailmarketingtool complex. Emil Frey, een holding met 17 dealerbedrijven, werd geconfronteerd met deze complexiteit. Elke dealer heeft weer andere systemen. Toch was het cruciaal om de juiste data te integreren voor het opzetten van gepersonaliseerde e-mailcampagnes. Tijdens onze lezing nemen we je mee in het volledige proces van Emil Frey, van het integreren van de data tot de succesvolle uitrol van geautomatiseerde e-mailcampagnes. Ontdek hoe je, met de juiste aanpak en data-integratie, het maximale uit e-mailmarketing haalt. De sessie is een must voor iedereen die bezig is of gaat met de implementatie van een ESP.
Emil Frey zal toelichten voor welke uitdagingen zij stonden met de diverse dealerbedrijven binnen het digitale landschap.
We nemen jullie mee op welke wijze alle databronnen zijn gekoppeld en hoe een goede data-integratie ontstaat. Daarnaast delen we lessen waarmee jij aan de slag kunt om tot een goede integratie te komen van een ESP voor het verhogen van de conversie en klantloyaliteit. De lessen die we delen uit de automotive wereld zijn toe te passen voor vele branches.