Leer hoe jij net als Certina neurowetenschap en profiling gebruikt voor een betere conversie en customer experience
DIN 10:30 - 11:00
Lezingenzaal 9
Stel je voor: Jij lanceert een nieuw product en komt erachter dat er een extra doelgroep is, die bereid is meer te betalen voor je artikel. Het gebeurde horlogemerk Certina toen zij neurowetenschap/neuromarketing inzette om de verkoop van hun horloges te verhogen.
Tom en Martijn vertellen je tijdens deze lezing meer over het beïnvloeden van koopgedrag in de Customer Journey met kennis over het brein en gedrag.
Tijdens deze lezing leer jij hoe jij...
- een hogere conversie in je webshop behaalt;
- een nieuwe doelgroep herkent in je webshop;
- emoties inzet om een merkactivatie te starten;
- gedrag van je bezoeker voorspelt en beïnvloedt;
Exclusief tijdens deze lezing:
- een experiment om jou te laten zien hoe je beslissingen neemt;
- een win-actie van een horloge van Certina (deze wordt verloot onder bezoekers).