Hoe Azerty haar online activiteiten vormgeeft: pragmatisch en persoonlijk

WOE 16:15 - 16:45

Lezingenzaal 9

Tweakwise

Azerty bestaat dit jaar 20 jaar en is één van de grootste IT-hardware organisaties in Nederland. Het is een klassiek verhaal: begonnen op de zolderkamer en uitgegroeid tot een organisatie met meer dan 200 medewerkers. Focus op e-commerce is er pas echt sinds 4 jaar en dat betekent dat we nog middenin de digitale transformatie staan.

Inmiddels bestaat het e-commerce team van Azerty uit 30 medewerkers, van Digital Marketeers tot Category Managers, en daar zal het niet bij blijven. What’s next? Kom erachter hoe Azerty op een praktische en gestructureerde manier de online klantervaring en conversie gaan verbeteren in de komende jaren.

Wat wordt er nu gedaan en waar willen we naartoe?

Hoe worden de doelen behaald?

Een tipje van de sluier lichten we vast op: essentieel zijn de juiste mensen, de juiste tools en met name processen goed inrichten en continu blijven sturen op de juiste prioriteiten. Leer meer tijdens onze presentatie over hoe we online activiteiten vormgeven!

Thema('s):

Conversie