Programma
Filter
Filter
Keynote
-
Jurjen Jongejan
Evidoo
Inzichten uit 10.000 A/B testen: de top 15 conversie best practices!
Tue 10:45 Keynote -
Herna Verhagen
PostNL
PostNL’s CEO Herna Verhagen: de volgende fase in e-commerce
Tue 12:00 Keynote -
Boukje Taphoorn
bol
Bol maakt duurzamer winkelen makkelijker
Tue 13:15 Keynote -
Remko Rijnders
Mediamarkt Benelux
Wat is het geheim van MediaMarkt?
Tue 14:30 Keynote -
Kika Buhrmann
Nespresso
De consument meenemen naar echte duurzame koffie
Tue 15:45 Keynote
Lezingenzaal 1
-
Sociale robots in de winkel: Zijn ze van toegevoegde waarde?
Tibert Verhagen (Hogeschool van Amsterdam), Ewout Nas (Hogeschool van Amsterdam)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 1 -
Fashion-brand LOAVIES: groeien met een slimme gepersonaliseerde online strategie
Jane Woestenburg (LOAVIES), Charlotte Rademaekers (Happy Horizon)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 1 -
De B2B lancering van de bloemverpakking webshop Naru
Jordy Hummel (Decowraps), Kiki Wijnen (Elevate Digital)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 1 -
Van passie voor online tot succesvolle internationale business
Annemijn Otten (Countrywood)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 1 -
Gehoor beschermen in meer dan 55 Landen: Strategieën voor Groei en Slim Voorraad...
Lars Krommendijk (Alpine Hearing Protection)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 1 -
How to boost your international growth on European marketplaces
Philip van Dalen (Tradebyte Software GmbH), Johannes Diebig (Tradebyte Software GmbH)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 1 -
In 3 jaar met een webshop van 5 naar 10 miljoen omzet
Nabil Oualkaid (Budgetisolatieshop), Ralph Ewalds (Alona Marketing)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 1 -
Betaalbaar en schaalbaar innoveren: no-code toepassingen in de praktijk
Daniël Abrahamse (Knab.)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 1
Lezingenzaal 2
-
PLNTS.com - van stageproject tot internationale e-commerce retailer
Rens Drost (PLNTS.com)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 2 -
Experts aan het woord: Paneldiscussie over replatforming in B2B e-commerce
Joost Scholten (Imbema), Richard Zandink (Neortus)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 2 -
Wat vraagt een veranderende markt van jou (als partner)?
Jochem van Soest (bol)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 2 -
Duurzaamheid en transparantie als voorwaarde voor subscription succes
Steven Koopmans (Boombrush), Kim Hiemstra (Boombrush)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 2 -
Nieuw magazijn? Zo richt je deze slim in!
Casper Bakker (Picqer)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 2 -
Meer groei met je webshop door inzet van Buy Now Pay Later (BNPL) betaalmethodes...
Ruben van Putten (CoolMobile BV)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 2 -
Succesvol je webshop verkopen. Welke stappen moet je allemaal zetten om tot een ...
Ester Schaap ( Es. Creative Business Agency), Peter Rikhof (Brookz)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 2 -
Hoe balanceer je informatie en commercie? Hoe geef én krijg je vertrouwen aan en...
Olger Kistemaker (Hauster)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 2
Lezingenzaal 3
-
Hoe E-Commerce de sleutel tot succes is naar Vrijheid & International Ondernemen
Rebecca Braak (Rebecca Adventure Travel)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 3 -
Van 1 naar 3 aankopen: Girav’s succesverhaal
Jurrian van As (Girav)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 3 -
Jollein & DHL eCommerce over: de synergie tussen technologie en online strategie
Roy Nieboer (Jollein), Thijs Baas (DHL eCommerce)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 3 -
Internationale SEO voor B2B in een zeer competitieve markt
Jeroen van der Linde (Flexas.com)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 3 -
SEO & Big Data: domineer Google aan de hand van deze datagedreven SEO-strategie
Stijn Bergmans (MvH Media)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 3 -
Van de verfwebshop naar Tintrio: onze reis op de sneltrein die e-commerce heet
Pieter De Witte (Tintrio / De Witte bv)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 3 -
Wat valt er van joú op de mat? Mini-cursus ‘starten met direct mail’
Jeroen Kimmel (PSI-Vransen)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 3 -
Van vissers naar fitgirls: Hoe outdoormerk Stanley een compleet nieuwe doelgroep...
Bas Vossen (Stanley 1913)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 3
Lezingenzaal 4
-
Innovatieve replatforming: Hoe multibrand retailer The Stone fashion e-commerce ...
Sander Goedhart (The Stone), Rens Gerritsen (Buckaroo)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 4 -
Eenvoudig met je webshop naar de App Stores: Pip Studio lanceert een App voor on...
Sjoukje Eisma (Pip Studio), Heiko Beereboom (Touchwonders)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 4 -
Hoe efficiënt catalogusbeheer in Magento leidt tot meer rendement en (internatio...
Denzell Bultman (Haarshop), Marco Bremmers (Telstar Surf), Egbert Veldhuijzen (Elovate), Henk de Gier (Elovate)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 4 -
Supergedetailleerde klantprofielen en verbeterde prestaties door de datagedreven...
Wouter de Rijk (fonQ.nl ), Peter Vervelde (PostNL)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 4 -
Next-Gen E-commerce: een holistische benadering van CRO en personalisatie
Martijn Versteeg (Yellowgrape), Leonie Eckhardt (Yellowgrape)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 4 -
Met dit gereedschap bouwt Toolnation aan internationaal klantvertrouwen!
Juri Müller (Toolnation), Tarquin Farnholt (Trusted Shops)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 4 -
Schaalbare SEO strategie voor internationale groei in luxe horloges, zo zet je d...
Sem van der Klauw (Wristler - Superior Watch Club), Niels Hoogeveen (LEQUAL)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 4 -
Professionalisering in een scale-up: Hoe blijf je op een gezonde manier groeien?
Thomas van den Berg (Veneta.com)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 4
Lezingenzaal 5
-
Van Antwerpen tot New York: het Verhaal van Essentiel Antwerp
Lucien Schut (Essentiel Antwerp), Caspar Hardholt (Alumio)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 5 -
Best practices uit de meertalige content strategie van Bugaboo
Satine Ogandzhanyan (Bugaboo International), Charlene Azie (TextMaster)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 5 -
BBQ Experience Center: over de valkuilen van een snelgroeiend bedrijf
Joey Buys (BBQ Experience Center), Koen Slooten (Mollie )
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 5 -
Data, pricing en het koopblok: de sleutel tot winstgevendheid op marketplaces
Bart Vintcent (EffectConnect), Nico Cyx (HiFi.eu)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 5 -
The rise of Fairphone and the importance of transparency
Verena Kitowski (Fairphone), Rick van der Wal (Trustpilot)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 5 -
Replatforming e-commerce: maatwerkoplossing of in 2 maanden live met een flexib...
Sieger Koeman (Koeman Flowerbulbs), Jorgos Thravalos (Logic4 B.V.)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 5 -
Rituals: Verdrievoudiging van internationale online sales via shopping ads
Yannic van Overbeeke (Rituals), Martijn Beumer (Producthero)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 5 -
Hoe Chefstore B2B-succes vergroot met digitale betalingen
Stefano Arcari (Mondu), Ronald van Houselt (Chefstore.nl)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 5
Lezingenzaal 6
-
We delen onze lessen over het integreren van data voor een succesvolle inzet van...
Stian Boers (Emil Frey), Gerben Heerspink (Friday Digital Agency), Joost Nieuwlaar (Friday Digital Agency (Voorheen Bureau Strak & Webstores))
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 6 -
Revoluties in het SEO en SEA landschap. Déze veranderingen moet je meenemen in 2...
Mark van Hattum (MvH Media)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 6 -
705% Meer omzet uit e-mailkanalen door te focussen op klantretentie
Maarten Hofste (MaxiAxi), Bart Santos (Bookerz)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 6 -
AI voor marketeers: Zet je online marketing op z'n kop met AI
Rick Zuidbroek (DoubleSmart), Remco Zuidbroek (DoubleSmart)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 6 -
Hoe zet je een innovatief product in de markt met een klein budget?
Caro Niestijl (EcoStoof)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 6 -
Maak van begin tot eind extra impact via Neuromarketing
Chantal van den Berg (Chantal van den Berg)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 6 -
SEO en SEA voor héél veel filters en categorieën
Erik Hettinga (IGM - Badkamerwinkel.nl)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 6
Lezingenzaal 7
-
Next level E-commerce: QR-codes en unieke identificatie
Mirjam Karmiggelt (GS1 Nederland), Tim van der Hagen (bol)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 7 -
Navigeer door de EU-regelgeving: Je Gids voor Veilige Producten op de Europese M...
Martijn Duinkerke (Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA))
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 7 -
Meer verkopen zonder stress: 3 verzend valkuilen om te voorkomen in 2024
Nick Buddingh (Sendcloud)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 7 -
Replatforming: Best of Suite of Best of Breed
Michiel Bestebroer (NextChapter eCommerce)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 7 -
De digital & data skills die elke marketeer nodig heeft in 2024
Bart Meerdink (Beeckestijn Business School)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 7 -
Communiceren over duurzaamheid: zo voorkom je groene praatjes
Stan Veldhuis (Autoriteit Consument en Markt), Corinna van der Spek (Autoriteit Consument en Markt)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 7 -
Hoe (social media) marketing Table du Sud binnen 8 jaar op de kaart heeft gezet
Nik Leenders (Table du Sud)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 7 -
Reliving presenteert: van afvalstroom naar inkomstenbron
Ananda van Doorn (Reliving BV), Jody Klaassen (Reliving)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 7
Lezingenzaal 8
-
Welk recht heeft mijn klant als hij zijn aankoop wil annuleren?
Vincent Romviel (Thuiswinkel.org)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 8 -
Princess: hoe maken we effectief gebruik van CGI (rendering) & AI bij contentcre...
Monique van Zundert (Princess Household Appliances / Smartwares Group)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 8 -
De toekomst van shopping: AI-gestuurde hyperpersonalisatie op grote schaal
Martijn Versteeg (Yellowgrape), Rik van den Wijngaard (Yellowgrape)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 8 -
Bouwen aan Jouw E-commerce Merk in het Tijdperk van AI
Rens Drost (E-commerce Architects)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 8 -
Niet iedereen is je klant, "Als je iedereen wil aanspreken spreek je niemand aan...
Adri Broos (Megekko BV)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 8 -
Het marketinginstrument van Malelions, van partnerships tot advertising.
Jimmy van der Pas (Malelions)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 8 -
Laat live je website roasten! Gratis fileer-sessie om je conversie weer strak te...
Martin van Kranenburg (Schrijven voor het brein), Etienne Donicie (Schrijven voor het Brein)
Tue 15:30 - 16:30Lezingenzaal 8
Lezingenzaal 9
-
Leer hoe jij net als Certina neurowetenschap en profiling gebruikt voor een bete...
Martijn den Otter (Breinfactor), Tom Moerman (Certina - Swatch Group)
Tue 10:30 - 11:00Lezingenzaal 9 -
E-mailmarketing strategie van fashion brand Filling Pieces
Randy Adu Gyan (Filling Pieces), Vivian Jansen Schoonhoven (Elevate Digital)
Tue 11:15 - 11:45Lezingenzaal 9 -
Internationale groei voor Knivesandtools met composable commerce: lessen uit de ...
Alexander van der Graaf (Knivesandtools)
Tue 12:00 - 12:30Lezingenzaal 9 -
Converteer eenmalige aankopen naar trouwe klanten
Tristan Albersen (Spotler), Julien Staartjes (De Filmhallen)
Tue 13:15 - 13:45Lezingenzaal 9 -
1 Miljoen volgers: dit is wat webwinkels kunnen leren van influencers!
Bart Kampschreur (Happy Horizon )
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 9 -
Het vinden en binden van talent in een krappe arbeidsmarkt
Toon Borren (Picnic)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 9 -
66% lagere kosten per advertentie-aankoop met de Dynamic Image Editor
Frits van der Bijl (Colaris), Jules Steultjens (Channable )
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 9 -
Hoe kan je als webwinkel je business model circulair maken?
Nicole Stofberg (De Haagse Hoge School), Jesse Weltevreden (Hogeschool van Amsterdam)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 9
Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid
-
Revolutie in Beauty- en RetailTech: Hoe Wetenschap, Technologie en Data Duurzaam...
Sinem Tuncer (Arkive B.V.)
Tue 10:45 - 11:30Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Slow e-commerce met duurzaamheid in de hoofdrol
Maykel Willemsen (Dille & Kamille)
Tue 12:00 - 12:45Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Duurzaamheid in je bedrijfs-DNA geeft nieuwe kansen
Rick Verkuyl (Marktplaats)
Tue 13:15 - 14:00Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Circulair in 2030, samenwerken voor duurzaamheid!
Suzanne Debrichy (PostNL), Marieke van der Heijden (bol), Terry Hommelberg-Hoogsteder (Livera)
Tue 14:30 - 15:15Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Duurzaamheid als kans voor je webshop: Groeien en Excelleren
Alicja van Ewijk (Thuiswinkel.org), Irene Jonkman (Thuiswinkel)
Tue 15:45 - 16:30Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid
Lezingenzaal 11
-
Digitale doorbraak in B2B e-commerce: in 7 stappen naar marktleider
Bas Kroontje (PANGAEA Digital Agency)
Tue 10:40 - 11:00Lezingenzaal 11 -
Wat als je zou weten welke bedrijven je website bezoeken?
Bram Van de velde (Leadinfo), Michiel Simons (Leadinfo)
Tue 11:10 - 11:30Lezingenzaal 11 -
Activeer je data met de nieuwe Spotler solution suite voor e-commerce
Tim Hoefnagel (Squeezely), Mark van den Berg (Spotler)
Tue 11:40 - 12:00Lezingenzaal 11 -
Online e-commerce strategie in 2024: zo win jij van de concurrentie!
Fabian Marks (Blauwe Monsters B.V.), Ruben Senneker (Blauwe Monsters B.V.)
Tue 12:10 - 12:30Lezingenzaal 11 -
Strategische marketing beslissingen nemen door overvloed aan Search Data
Jeroen Meijer (Aspen Digital )(Aspen Digital)
Tue 12:40 - 13:00Lezingenzaal 11 -
How to optimise your performance and start selling international with Kaufland G...
Eleni Dingiludis (Kaufland Global Marketplace), Miroslava Biresova (Kaufland Global Marketplace)
Tue 13:10 - 13:30Lezingenzaal 11 -
Ontdek de impact van composable commerce
Bram Birkhoff (Blindspot), Ben van Steenbergen (Itonomy)
Tue 14:00 - 14:30Lezingenzaal 11 -
Fitwinkel: met AI forecasting in 6 maanden tijd je voorraad 40% verlagen
Martijn Janssen (Fitwinkel), Wiebe Konter (Optiply)
Tue 14:45 - 15:15Lezingenzaal 11 -
'Dit systeem ken ik...' Softwareselectie in E-commerce: inzicht in de valkuilen ...
Harco van Polen (SoftwareMatching.io), Peter de Bruin (The Partner Sales BV)
Tue 15:30 - 16:00Lezingenzaal 11 -
Minder stress, meer leuke dingen doen — Hoe Toppy pioniert met guided selling en...
Jeroen van Uden (Toppy), Marja Silvertant (Aiden)
Tue 16:15 - 16:45Lezingenzaal 11
Ronde tafel sessies #1
-
Unlock global growth and customer satisfaction with an international multi-wareh...
Dennis Raadschelders (Active Ants)
Tue 10:30 - 11:15Ronde tafel sessies #1 -
AI-Revolutie in Online Retail: Praktische Toepassingen en Succesverhalen
Stefan van den Brink (Promentum)
Tue 11:30 - 12:15Ronde tafel sessies #1 -
Meer omzet uit e-mailmarketing door efficiënt gebruik van klantdata
Frank Mulder (Copernica B.V.), Dan Chneider (Copernica B.V.)
Tue 13:15 - 14:00Ronde tafel sessies #1 -
De AI-revolutie in e-commerce content voorbij de hype
Martijn Hoogeveen (Icecat)
Tue 14:15 - 15:00Ronde tafel sessies #1 -
Verbetering van het Succes van Detailhandelaren met Moderne POS Oplossingen
Albert de Vlieger (Extenda GO)(Extenda Retail)
Tue 15:15 - 16:00Ronde tafel sessies #1
Ronde tafel sessies #2
-
Europe's growth engine: From Utrecht to 18 mln active buyers with Allegro
Shakhil Shah (Allegro)
Tue 10:30 - 11:15Ronde tafel sessies #2 -
Blik vooruit naar de toekomst van jouw e-commerce business
Brian Hirman (iO), Martijn Koolen (iO)
Tue 11:30 - 12:15Ronde tafel sessies #2 -
Verder groeien met e-commerce, laat je niet tegenhouden door IT!
Samanta Pijl (SucceedIT), Daniël Cronie (Ecomwise)
Tue 13:15 - 14:00Ronde tafel sessies #2 -
Let’s talk replatforming
Gijs Hoondert (XSARUS Digital Commerce), Melanie Koppenaal (XSARUS Digital Commerce)
Tue 14:15 - 15:00Ronde tafel sessies #2 -
Waarom is Exact Online de ideale fit voor jou als webwinkelier?
Gerald Teunis (xCore), Chris Spaander (Exact), Lois Willems (Exact)
Tue 15:15 - 16:00Ronde tafel sessies #2
Keynote
-
Eric Idema
EasyToys
Van Zolderkamer Tot Multinational – Geheimen van een ondernemer
Woe 10:45 Keynote -
Edwin van Bommel
ABN AMRO
Een introductie tot Embedded Finance: Integratie van financiële producten en ser...
Woe 12:00 Keynote -
Michiel Vos
De Pindakaaswinkel
Hoe jij start, overleeft en floreert als super specialist!
Woe 13:15 Keynote -
Pieter Heij
HEMA
Het voordeel van HEMA
Woe 14:30 Keynote -
Roeland Donker
Amazon.nl
Amazon.nl: Success and Scale Bring Broad Responsibility
Woe 15:45 Keynote
Lezingenzaal 1
-
De DACH regio: de sleutel tot 95 miljoen Duits sprekende mensen!
Andreas Giese (Dexport)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 1 -
Praktijk-case: hoe Wegter in 1 jaar haar volledige IT-ecosysteem transformeerde
Guy Wegter (Wegter Family of Brands), Niall McColm (Happy Horizon)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 1 -
Transformatie van een Eeuwenoude Houthandel
David de Jong (VonWood)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 1 -
Boekhandel Libris: zó onderscheid je je in de markt als je niet kunt stunten met...
Marcel de Groot (Libris Blz. B.V.), Joris Hoogenboom (Happy Horizon)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 1 -
De 8 geheimen om winstgevend te groeien via marketplaces
Andreas Giese (Dexport)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 1 -
Van webwinkel naar eigen fabriek en merk
Marco Janssen (Horren.com (ZOEM))
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 1
Lezingenzaal 2
-
AI, Metaverse en circulariteit: wat is relevant voor mij?
Boudewijn Raessens (Fontys Economie & Communicatie)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 2 -
TikTok als onderdeel van je E-commerce strategie voor Gen Z: Het Behalen van Mee...
Rahim Nnafie (TouzaniFC), Roza Francken (Elevate Digital)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 2 -
Hoe gebruik je retail media om je verkoop te laten groeien?
Ken Eeldert (bol)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 2 -
Slim voorraadbeheer: de strategische aanpak van Zuiver op hun supply chain tijde...
Sabine Zagers (Zuiver)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 2 -
Local SEO: leer van de successen van ThePhoneLab
Boris Blijham (ThePhoneLab), Niels Hoogeveen (LEQUAL )
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 2 -
Reflower. Blijvende bloemen, echte kunst
Ellyne Bierman (Reflower)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 2 -
Cross-channel voor conversie: 3 formules voor succes ná de feestdagen
Juliette Aiken (Dotdigital)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 2 -
Hoe wij er in slagen een oudere bevolkingsgroep (online) te bereiken
David Lebbe (Thuiszorgwebshop.be)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 2
Lezingenzaal 3
-
Hoe kwam Mobiel.nl tot de juiste strategie voor SEO, SEA en Affiliate marketing ...
Kees Beckeringh (Mobiel.nl)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 3 -
De sleutel tot succes: 5 punten die je vandaag nog moet aanpakken in je retourst...
Olivier Muller (Returnista)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 3 -
Jollein & DHL eCommerce over: de synergie tussen technologie en online strategie
Roy Nieboer (Jollein), Thijs Baas (DHL eCommerce)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 3 -
Online Marketing: In-house of kiezen voor een VEEL TE DUUR agency?
Jasper Boudewijns (Alona Marketing)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 3 -
Inzet van slimme online marketing om te groeien in de fashion retail
Sanne van Mierlo (tess v ), Myrthe Laurijssen (tess v)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 3 -
Google Ads in 2024: dé inzichten en optimalisaties om jouw concurrentie te versl...
Romy Peeters (MvH Media), Jorinda de Klerk (MvH Media)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 3 -
Met je merk naar de US - Tips & Tricks van Ukje.com
Sifra Geijtenbeek (Ukje)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 3 -
Print of Pixels.... de eeuwige tweestrijd tussen online en offline bereik
Dick Gussen (Corendon)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 3
Lezingenzaal 4
-
Starten met marketing automation: het groeipad van BOSKA
Eleftheria Strien (BOSKA), Kjeld Piek (Clever Strategy)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 4 -
Explosieve groei bij XXL Nutrition: Hoe het vliegwiel keihard ging draaien
Johan Smits (Yellowgrape), Jordy Holthuijsen (XXL Nutrition)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 4 -
Van koekenbakker tot serieuze business!
Paul Heikens ( Brownies per Post), Christiaan Hobma
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 4 -
Dé 5 internationale e-commerce trends van dit moment
Rudi Theuerzeit (PostNL / Spring Global Delivery Solutions ), Björn van Hamond (RPI Print)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 4 -
De online klantreis van 2024: persuasive personalisatie met onze 5 stappen strat...
Rik van den Wijngaard (Yellowgrape)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 4 -
De winnende SEA strategie voor 2024 met de inzet van AI, data en automatisering
Dyon Metselaar (Netprofiler), Danny Munier (Netprofiler)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 4 -
Naadloze Schaalbaarheid: Transformeer Retail met Geïntegreerde AI en ERP
Stefan van den Brink (Promentum)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 4 -
Van Sap maken in de keuken tot internationaal Sap bedrijf
Bas Grund (Sapje), Barend Den Heijer (Sapje)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 4
Lezingenzaal 5
-
Maxilia’s succesverhaal: conversiegroei, winsttoename en klanttevredenheid dankz...
Vincent de Wit (Maxilia), Mark Veldkamp (Tweakwise)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 5 -
A journey filled with challenges and setbacks, but stronger and wiser
Anne de Vries (Tubber)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 5 -
Hoe kan je meer omzet halen uit België?
Eric Lippens (Vraaghetdebelg.nl)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 5 -
Meer omzet uit Google met shopping ads: gebruik superkrachten van 10.000 webshop...
Sem Tielemans (Producthero), Amber ter Horst (Producthero)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 5 -
Binnen een Maand Succes met CRO: Ontdek 7 Supersnelle Tips om jouw Conversies te...
Maurice Beerthuyzen (ClickValue)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 5 -
Een Digitale Revolutie in Affordable Luxury E-commerce: Het Verhaal van Zuiver I...
Lukas Roeling (Redkiwi), Maarten Dubbelman (Zuiver Interior Group)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 5 -
Hoe Undiemeister online de markt verovert
Jeroen Adriaans (Undiemeister)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 5
Lezingenzaal 6
-
De automotive kan met E-commerce verduurzamen, hergebruik auto-onderdelen en ban...
Rolf Westgeest (EuroStocks.com)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 6 -
De 3 belangrijkste lessen die webwinkels kunnen leren van Kamera Express voor ee...
Jelle Lagendijk (Kamera Express), Joost Kempe (Returnless)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 6 -
Hoe je een Customer Data Platform inzet voor je verzamelde data
Pascal Knecht (Shuz), Tristan Albersen (Spotler)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 6 -
Een deep dive in intelligente marketing automation voor internationale bedrijven
Sven Hagenouw (MandAd e-mailmarketing), Manou Buruwaa (eHealth Ventures Group)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 6 -
In vier jaar van 0 naar 3 miljoen euro geattribueerde omzet op ecom
Jelle Teeuwisse (Spotler), Jeroen van Huet (Auping)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 6 -
Winstgevend groeien op Marketplaces: 5 concrete tips!
Lucas Bassa (Netprofiler), Joost Legebeke (Netprofiler)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 6 -
Van frustratie tot grootste online soa-test bedrijf van Europa
Marlous Lasschuyt (Soapoli-online), Klazien Visser (Soapoli-online)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 6 -
Disrupting food: Een B2B marketplace bouwen in de traditionele food markt
Jan Klawer (1-2-Taste)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 6
Lezingenzaal 7
-
De klant had maar één wens; Delivering a marvellous service
Dennis Raadschelders (Active Ants)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 7 -
Van woonwinkel naar e-commerce gigant. Een omnichannel succesverhaal
Bas Vaanholt (Pay.), Martijn Geerdink (HUUS)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 7 -
Een merk met een missie: Zo realiseert Sprinklr ieder jaar duurzame groei
Suzanne van Straaten (Sprinklr)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 7 -
AI voor marketing en klantensupport bij Nature-Skins.com
Raymond Hewitt (Mobile XL B.V.)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 7 -
Redefining BNPL: Combining a Human-Centric Vision with New Regulations
Lenhard Hubscher (Riverty Group GmbH)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 7 -
Hoe bied je op factuur betalen aan in B2B e-commerce zonder alle risico’s en adm...
Ruud Lansman (RL Sales)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 7 -
Gen AI & The Age of Customer Conversation
Michiel Gaasterland (CM.com)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 7 -
Hoe een Multi-carrier strategie ervoor zorgde dat YourSurprise internationaal ko...
Leander van der Stoep (YourSurprise), Jeroen Terheggen (nShift)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 7
Lezingenzaal 8
-
How to unlock TikTok's Shopping potential with good creatives and ads
Bastian Verhulst (TikTok)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 8 -
SEO & AI: dit is hoe je Artificial Intelligence succesvol inzet om te winnen met...
Stijn Bergmans (MvH Media)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 8 -
Zonder naamsbekendheid in 1 jaar naar duizenden bestellingen per jaar, in Nederl...
Joost Hultink (Wildride), Dennis Stokman (Blauwe Monsters B.V.)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 8 -
Experts aan het woord: Over dé B2B e-commerce trends 2024, AI Impact & waarom in...
Rian Faaij (Bieze Food Group), Henry Bol
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 8 -
Van pionier tot pro: het duurzame succesverhaal van H-G Sports op Marktplaats
Jim Strootman (H-G Sports), Jasper Stevens (Marktplaats)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 8 -
Sligro’s recept voor een sterk site search fundament
Twan Hurkmans (Sligro Food Group)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 8 -
WORKSHOP Boost je creativiteit: zo ontwikkel je je eigen creatief vermogen
Bob Muntjewerff (Beeckestijn Business School)
Woe 15:30 - 16:30Lezingenzaal 8
Lezingenzaal 9
-
De kunst van voorraadbeheer: Praktische tips van IGEPA
Lisa Mattijssen (Igepa)
Woe 10:30 - 11:00Lezingenzaal 9 -
Ambacht vs Innovatie: de digitale transformatie van Eshuis
Marije Hulzebosch (Eshuis)
Woe 11:15 - 11:45Lezingenzaal 9 -
Hoe Delihome traprenovatie schaalbaar maakt voor E-Commerce met 3D configuratie
Wart van Nuland (Deli Home)
Woe 12:00 - 12:30Lezingenzaal 9 -
Hoe IGO Promo zich transformeerde van offline speler tot award winnende B2B e-co...
Carlo van Veghel (IGO Promo)
Woe 13:15 - 13:45Lezingenzaal 9 -
Transformatie van een Eeuwenoude Houthandel
David de Jong (VonWood)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 9 -
Configure-Price-Quote: foutloos offreren tot productie automatiseren met 3D visu...
Suzy Buteneers (Eduard Trailer Factory)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 9 -
Ervaart uw klant de gevolgen van conflicten tussen Marketing en Supply Chain?
Willem Schilders (Basiq Dental), Susan Hendriks-van den Brand (Basiq Dental)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 9 -
Hoe Azerty haar online activiteiten vormgeeft: pragmatisch en persoonlijk
Michael Zwart (Azerty), Jiska Meulman (Azerty)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 9
Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid
-
Green Innovation Trends in Global Supply Chains: Shaping the Future of Internati...
Sunny Cui (NextSmartShip)
Woe 10:45 - 11:30Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Decathlon goes circular: hoe sportretailer Decathlon circulaire modellen opzet
Marianne Leeuwen (Decathlon)
Woe 12:00 - 12:40Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Duurzaam gedreven werken in e-commerce - Drie inzichten om direct mee te beginne...
Chantal Schinkels (Chantal Schinkels)
Woe 13:15 - 14:00Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Wetgeving: wat komt er voor wetgeving aan op duurzaamheidsvlak?
Wouter van der Laan (Thuiswinkel.org)
Woe 14:30 - 15:15Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid -
Communiceren over duurzaamheid: zo voorkom je groene praatjes
Stan Veldhuis (Autoriteit Consument en Markt)
Woe 15:45 - 16:30Lezingenzaal 10 - Duurzaamheid
Lezingenzaal 11
-
Van een saaie boekhouding naar exact weten hoeveel belasting je de komende maand...
Richard Smid (216 Accountants)
Woe 10:40 - 11:00Lezingenzaal 11 -
Ga van 2% naar 20% conversie van leads en start gratis met Leadinfo!
Michiel Simons (Leadinfo)
Woe 11:10 - 11:30Lezingenzaal 11 -
E-commerce revolutie in B2C: in 7 stappen naar marktdominantie
Bas Kroontje (PANGAEA Digital Agency)
Woe 11:40 - 12:00Lezingenzaal 11 -
360º marketingstrategie voor E-commerce
Jimé Hoen (MijnMarketing.com)
Woe 12:10 - 12:30Lezingenzaal 11 -
360° cross-border solutions in Central and East Europe: 1 hub for 80 million con...
Lukasz Zak (Eurohermes)
Woe 12:40 - 13:00Lezingenzaal 11 -
Sneller kunnen schakelen in de dynamische wereld van fashion dankzij composable ...
Andre Kortekaas (Studio Anneloes )
Woe 13:10 - 13:30Lezingenzaal 11 -
XXL Nutrition: hoe je met slim voorraadbeheer winstgevend 70% groeit
Brent Van Hoof (XXL Nutrition), Wiebe Konter (Optiply)
Woe 14:00 - 14:30Lezingenzaal 11 -
Klanten die twijfelen kopen niet — Waarom e-commerce kapot is en hoe we het kunn...
Marja Silvertant (Aiden)
Woe 14:45 - 15:15Lezingenzaal 11 -
Hoe zorg je ervoor dat de nieuwe wet digitale toegankelijkheid je geld oplevert?
Caitlin de Rooij (Level Level)
Woe 15:30 - 16:00Lezingenzaal 11 -
Het Succes van E-commerce Ontgrendelen: iDEAL en Smartphonehoesjes.nl
Ruben Arends (Smartphonehoesjes.nl), Rob Hoitink (Currence iDEAL)
Woe 16:15 - 16:45Lezingenzaal 11
Ronde tafel sessies #1
-
Hoe versnel je de groei van jouw e-commerce business? Let goed op deze metrics!
Evert Hemelaar (SCAYLE)
Woe 10:30 - 11:15Ronde tafel sessies #1 -
Composable commerce: een minder grote stap dan je denkt
Ard van Leeuwen (Kega), Stefan de Jong (Kega)
Woe 11:30 - 12:15Ronde tafel sessies #1 -
Grip op je magazijn: maak ruimte voor groei
Casper Bakker (Picqer)
Woe 13:15 - 14:00Ronde tafel sessies #1 -
Product Search & Discovery: optimaliseer de key onderdelen
Ronald Meeuwissen (Tweakwise)
Woe 14:15 - 15:00Ronde tafel sessies #1 -
Meer omzet uit e-mailmarketing door efficiënt gebruik van klantdata
Dan Chneider (Copernica B.V.), Frank Mulder (Copernica B.V.)
Woe 15:15 - 16:00Ronde tafel sessies #1
Ronde tafel sessies #2
-
Blijf de concurrentie voor met een omnichannel gedachte in communicatie en payme...
Olaf Zwijnenburg (Rabobank), Jaap Dijkstra (Rabobank), Melvin Dom (oct8ne)
Woe 10:30 - 11:15Ronde tafel sessies #2 -
Innovatieve replatforming
Rens Gerritsen (Buckaroo)
Woe 11:30 - 12:15Ronde tafel sessies #2 -
Blik vooruit naar de toekomst van jouw e-commerce business
Brian Hirman (iO), Martijn Koolen (iO)
Woe 13:15 - 14:00Ronde tafel sessies #2 -
Hoe je een Generative AI chatbot kan gebruiken om klantenservice te verbeteren z...
Io Michels (CM.com), Kevin Janssen (CM.com)
Woe 14:15 - 15:00Ronde tafel sessies #2 -
Let’s talk replatforming
Gijs Hoondert (XSARUS Digital Commerce), Melanie Koppenaal (XSARUS Digital Commerce)
Woe 15:15 - 16:00Ronde tafel sessies #2