Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen.
Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Heb jij een interessant verhaal om te delen?
Als exposant kan je jouw case of succesverhaal presenteren aan een grote groep geïnteresseerde bezoekers in één van de 11 lezingenzalen. Het gemiddeld aantal bezoekers lag per lezing vorige editie op 102 personen. Aangezien alle bezoekers van een lezing gescand worden, levert je lezing direct waardevolle leads op. Gewoon door jouw kennis en ervaringen te delen! Dus heb jij een case vol learnings, verrassende inzichten of best practices die onze bezoekers kan inspireren? Dien jouw aanvraag in en wie weet krijg jij de kans om jouw verhaal in 30 minuten te presenteren tijdens WWV.
Dit is waarom jij tijdens Webwinkel Vakdagen wilt spreken
Aan het geven van een lezing als deelnemer zijn kosten verbonden. Bekijk de tarieven in de brochure voor extra exposure.
Benieuwd waarom exposant Itonomy zowel het geven als het volgen van lezingen zo waardevol vindt? Bekijk de video.
Verzamel gerichte leads door je kennis te delen
Profileer je als thought leader
Zichtbaarheid voor je merk door de uitgebreide aandacht rondom het programma
Criteria Lezing
WWV onderscheidt zich door de bijzonder hoge kwaliteit van het lezingenprogramma. Om deze kwaliteit te bewaken, dient jouw lezing te voldoen aan een aantal criteria.
Nog geen stand?
Webwinkel Vakdagen biedt organisaties enkel een podium als zij ook standhouder zijn. Bekijk snel de deelnamemogelijkheden.
Roundtable
Ga in een klein gezelschap de interactie aan en kom tot nieuwe inzichten.
Geïnteresseerd in het geven van een lezing?
Heeft jouw organisatie een interessant verhaal dat je graag wil delen met bezoekers van de Webwinkel Vakdagen? Laat het ons weten en een van onze accountmanagers zal contact met je opnemen om je verzoek te bespreken.
Wij staan klaar voor al jouw vragen
Laat ons je helpen!
Ylona Rooijakkers
Commercieel Manager
ylona@ogz.nl
040-2808409
Bo van Tongeren
Account Manager
bo@ogz.nl
040-2808409
Brochure aanvragen
Dit is dé kans om jouw bedrijf te presenteren aan alle stakeholders uit de data sector.
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven