Op de WWV vind je direct toepasbare kennis en tips op het gebied van digital en e-commerce

Jouw kans om te presenteren tijdens Webwinkel Vakdagen!

Op 2 & 3 april 2025 is de Jaarbeurs weer een ontmoetingsplek voor ruim duizenden e-commerce professionals op zoek naar kennis, inspiratie en nieuwe contacten. Het uitgebreide, inhoudelijke lezingenprogramma is al jaren dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.

Heb jij een interessant verhaal om te delen?

Als exposant kan je jouw case of succesverhaal presenteren aan een grote groep geïnteresseerde bezoekers in één van de 11 lezingenzalen. Het gemiddeld aantal bezoekers lag per lezing vorige editie op 102 personen. Aangezien alle bezoekers van een lezing gescand worden, levert je lezing direct waardevolle leads op. Gewoon door jouw kennis en ervaringen te delen! Dus heb jij een case vol learnings, verrassende inzichten of best practices die onze bezoekers kan inspireren? Dien jouw aanvraag in en wie weet krijg jij de kans om jouw verhaal in 30 minuten te presenteren tijdens de Webwinkel Vakdagen. 

De voordelen:

  • Verzamel gerichte leads door je kennis te delen
  • Profileer je als thought leader

  • Zichtbaarheid voor je merk door de uitgebreide aandacht rondom het programma

Benieuwd waarom exposanten valantic en PostNL zowel het geven als het volgen van de lezingen zo waardevol vinden? Bekijk de video.

Aan het geven van een lezing als deelnemer zijn kosten verbonden. Bekijk de tarieven in de brochure voor extra exposure.

Brochure opvragen

Inspireer onze bezoekers

Weet jij onze bezoekers te inspireren met jouw case study? Ga je met je verhaal de diepte in, en geef je specifieke feiten, advies, inzichten, resultaten, strategieën en tactieken op hoog niveau?

Dan bieden wij jou wellicht een podium tijdens de Webwinkel Vakdagen! Laat je gegevens achter via onderstaand formulier en we nemen spoedig contact op om te bekijken of jouw lezing past binnen ons inhoudelijke programma. 

Hier moet je lezing aan voldoen

  • Vertel iets o.b.v. jouw expertise, niet wat jij denkt dat we willen zien. We zoeken praktische tips die bezoekers direct kunnen toepassen.
  • Een sales- of productlezing is niet toegestaan en bij twijfel kan OGZ je verzoeken de presentatie op voorhand door te sturen.
  • Geef een unieke lezing, speciaal gemaakt voor de Webwinkel Vakdagen.
  • Een presentatie door of i.c.m. een eindklant (retailer, groothandel, etailer etc) heeft de voorkeur.
  • De presentatie duurt maximaal 30 minuten, inclusief vragen.
  • De aanleverdeadline voor de volledige omschrijving van de lezing is uiterlijk 20 december 2024.

Maak jouw deelname compleet met een stand

De WWV biedt digital commerce leveranciers enkel een podium als zij ook standhouder zijn. Door je te presenteren met een stand ontmoet je potentiële klanten, vergroot je jouw naamsbekendheid, lanceer je effectief nieuwe producten of diensten en netwerk je gericht met bestaande en nieuwe relaties.

Mogelijkheden standruimte

Lezingaanvraag indienen

Heeft jouw organisatie een goed verhaal dat je graag met de bezoekers van de Webwinkel Vakdagen wilt delen? Laat het ons weten en een van onze account managers neemt contact met je op om je aanvraag te bespreken. 

Kunnen wij je helpen?

Kunnen wij je helpen met meer informatie of een advies op maat? Plan een 1:1 of neem direct contact op.

Ylona en Bo

Ylona Rooijakkers
Commercieel
Manager
ylona@ogz.nl
040 - 280 8409

Bo van Tongeren
Account Manager

bo@ogz.nl
040 - 280 8409