Lucas Bos
Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)
Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven marketing
Donderdag 11:30-12:15 • Roundtable 2
Klantbeleving centraal in marketing aan de hand van (hyper)personalisatie
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content en hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell?
Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 10
Back to overview
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top