Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Lucas Bos

Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)

Linkedin Visit the website
Als managing director bij EDM en lid van DDMA commissie 'Data, decisioning & engagement' help ik organisaties al jarenlang maximaal rendement te halen uit een succesvolle data gedreven marketing aanpak. Het vakgebied is continu in beweging en aan verandering onderhevig. Vanuit de consumentbenadering bijvoorbeeld door: wetgeving, maatschappelijk draagvlak en behoeften. Maar ook de steeds veranderende marketing organisatie, waar 'mens, proces en technologie' steeds meer bij elkaar (moeten) komen om succesvol te kunnen zijn. In mijn werk combineer ik mijn ervaring en passie voor het vak met up to date kennis van data gedreven marketing toepassingen, om organisaties verder te helpen met het realiseren van hun doelen.

Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven marketing

Uit het DDMA Data-Driven Marketingonderzoek (DDMO) 2023 blijkt dat data vooral gebruikt wordt voor de algemene sturing van het bedrijf. Voor marketingdoeleinden blijft het gebruik van data nog achter. Hoe werk je naar een data gedreven marketing-aanpak toe? Tijdens deze roundtable deelt Lucas Bos praktijkvoorbeelden, aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma. Ook geeft hij je enkele tips en best practices mee waar je morgen al zelf mee aan de slag kunt.
More about this lecture

Donderdag 11:30-12:15 • Roundtable 2

Klantbeleving centraal in marketing aan de hand van (hyper)personalisatie

Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content en hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell?

More about this lecture

Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 10

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket