Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

Frans Falize

Chief Operating Officer (Wehkamp Retail Group)

Linkedin Visit the website
Frans werkt sinds 2020 als COO voor Wehkamp Retail Group. Daarvoor bracht hij 20 jaar buiten Nederland door in functies op het gebied van e-commerce, supply chain en fulfilment. Bij Tesco International was hij verantwoordelijk voor het opzetten van Grocery Home Shopping-operaties in 10 landen in Azië en Centraal-Europa, en in 40 Amerikaanse staten voor Kroger, voordat hij bij Wehkamp in dienst trad. Bij Wehkamp Retail Group leidt Frans de transformatie van de fulfilment- en supply chain-activiteiten. Hij werkt aan het creëren van één geïntegreerde groepsoperatie voor alle merken. Daarnaast begeleidt hij de overgang van de klantenservice naar Suriname en zet hij zich in voor het terugdringen van het aantal retouren.

Kostenefficiënt innoveren bij Wehkamp Retail Group

Wehkamp laat zien hoe innovatie en kostenbesparing hand in hand gaan, terwijl het bedrijf blijft inspelen op de veranderende klantbehoeften.
- Hoe heeft het nieuwe retourbeleid bijgedragen aan het verlagen van het retourpercentage?
- Wat komt er kijken bij de integratie van nieuwe merken in één gestroomlijnd fulfilmentproces?
- Waarom wordt inmiddels 40% van de pakketten van Wehkamp Retail Group afgeleverd bij een pickup point?
- Hoe ziet het de toekomst voor dit toonaangevende e-commercemerk?

More about this lecture

Woensdag 14:30-15:15 • Keynote zaal

Bouwen aan een optimale e-commerce ervaring

E-commerce brengt uitdagingen met zich mee, zoals een veilige en snelle betaalervaring zonder concessies. Wehkamp zocht de balans tussen klantvriendelijkheid en efficiëntie en werkte samen met Riverty om achteraf betalen te optimaliseren. De focus lag op conversie, fraudepreventie en efficiënte retouren. In deze sessie delen we inzichten over geïntegreerde betaaloplossingen en hun impact op klant- en bedrijfsprocessen.
More about this lecture

Woensdag 15:30-16:00 • Lezingenzaal 4

Back to overview

Let's solve your challenge together

Do you want to get more return from your online activities? At WWV you will find the knowledge, partners and technologies you need for digital growth. Visit WWV for free!
Free ticket