Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

Van Tilburg Mode: een futureproof IT-landschap voor retail

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 9

Van Tilburg Mode uit Nistelrode steekt je in een modieus jasje. De kledingwinkel is hét adres voor de laatste mode voor heren, dames en kids, schoenen en sport. Gastvrijheid en klantgerichtheid staan centraal: terwijl je wacht, wordt je kleding op maat vermaakt. En die aanpak slaat aan: Van Tilburg Mode groeit, maar het e-commerceplatform bleef achter.

Als een modezaak met een prominente fysieke winkel, was het cruciaal dat de online en offline ervaringen naadloos op elkaar aansloten. Dat gebeurde voorheen op een custom webshopplatform. Dat had als voordeel dat de webshop destijd voldeed aan de wensen die Van Tilburg jaren geleden had. Nu ze de klantervaring online willen verbeteren, liepen ze tegen de grenzen van het platform aan. Ze kozen voor een nieuw e-commerceplatform, Scayle, maar hadden éénn belangrijke wens: het behouden van bestaande functionaliteiten.

Aan Happy Horizon de vraag om samen met Van Tilburg ervoor te zorgen dat de klant een naadloze ervaring heeft, zodat het online voelt alsof je in de winkel staat. Enkele van de uitdagingen waar we tegenaan liepen:

- Integratie: Scayle moest naadloos aansluiten op het bestaande IT-landschap, inclusief het kassasysteem, ERP XPRT en FashionCloud
- Behoud & innovatie: Bestaande functionaliteiten moesten behouden blijven, met ruimte voor nieuwe ontwikkelingen.
- Inzicht & flexibiliteit: Alle datastromen en koppelingen moesten beheersbaar en schaalbaar blijven voor toekomstige uitbreidingen.

Happy Horizon en Van Tilburg bundelden hun krachten om deze uitdaging aan te gaan. In deze presentatie delen we hoe het proces verliep en welke lessen we hebben geleerd.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets