Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

De eerste indruk telt: hoe de Belg te overtuigen van jouw webwinkel en product.

Wednesday 14:00 - 14:30
Lezingenzaal 10
Eric Lippens

Zaakvoerder (Vraaghetdebelg.nl)

Linkedin More about this speaker

Wat voor Nederlanders normaal is, is voor Belgen net abnormaal. In deze sessie krijg je een korte deepdive in het gedrag van de Belgische consument. 
De meest gemaakte fouten van Nederlandse bedrijven in België? 

  • Copy paste van je Nederlandse strategie en campagnes
  • Zo snel mogelijk willen leiden naar het winkelmandje
  • Te weinig focus voor wat er echt toe doet in België

We geven inzichten hoe andere grote en kleine webwinkels zich hebben aangepast aan de Belgische consument in hun advertenties en in de webwinkel. 
Action, Rituals, BBQ Experience Shop, Techsharks, Kamera Express, De Trapspecialist en vele meer pasten hun aanpak aan en scoorden beter in België.

In deze sessie gaan we ook live via loting aan de slag met 3 Nederlandse webshops uit het publiek.

Wat voor Nederlanders normaal is, is voor Belgen net abnormaal. In deze sessie krijg je een korte deepdive in het gedrag van de Belgische consument. 
De meest gemaakte fouten van Nederlandse bedrijven in België? 

  • Copy paste van je Nederlandse strategie en campagnes
  • Zo snel mogelijk willen leiden naar het winkelmandje
  • Te weinig focus voor wat er echt toe doet in België

We geven inzichten hoe andere grote en kleine webwinkels zich hebben aangepast aan de Belgische consument in hun advertenties en in de webwinkel. 
Action, Rituals, BBQ Experience Shop, Techsharks, Kamera Express, De Trapspecialist en vele meer pasten hun aanpak aan en scoorden beter in België.

In deze sessie gaan we ook live via loting aan de slag met 3 Nederlandse webshops uit het publiek.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets