Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

2 & 3 April 2025

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Free tickets
2 & 3 April 2025 | Jaarbeurs Utrecht Free tickets For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

Venue & Opening hours

Connect App

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Book a stand

Practical information

Visitor profile

Venue & Opening hours

Contact the specialist

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Free tickets
triangle-shape triangle-shape

70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt

Wednesday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 4
Anne de Korte

Owner (Dutchies)

Facebook Linkedin More about this speaker

Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.

Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.

Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.  
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.

Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.

Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.

Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.  
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets