70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Anne de Korte
Owner (Dutchies)
Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.
Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.
Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.
Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.
Back to overview
Other interesting lectures
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
Masterclass: bouw je eigen versie van ChatGPT
Tijdens de masterclass "Bouw je eigen custom ChatGPT" bouw je samen met bestsellerauteur Martin van Kranenburg aan de uitbreiding van jouw virtuele marketing team. Je weet zeker dat je na afloop met een paar extra AI-collega’s naar huis gaat.
Woensdag 15.30-16.30
Overline text
Let's solve your challenge together
Benelux's biggest digital commerce event with the best digital commerce speakers and suppliers.
Blogs
AI and E-commerce: hype or staying power?
Sustainability is more than a nice talk, you have to actually live it up
Subscribe to the newsletter
© Organisatie Groep Zuid
To top