Search...

English

Nederlands

Login exhibitors

March 25 & 26, 2026

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact Become an exhibitor
March 25 & 26, 2026 | Jaarbeurs Utrecht Become an exhibitor For visitors

For visitors

About this edition

About WWV

Program

Speakers

Exhibitor list

Sponsors

Premium tickets

Practical information

Floor plan

2025

Venue & Opening hours

Connect App

Collaborations

Sponsors

Partners

Become an exhibitor

Become an exhibitor

Participate in the exhibiton

Become an exhibitor

Book a stand

Participation options

Become a sponsor

Giving a lecture

Practical information

Visitor profile

Contact the specialist

Venue & Opening hours

Speakers

Speakers

About this edition

Speakers

Giving a lecture

Testimonials

Program Blog & Knowledge Contact

English

Select language

Nederlands

Login exhibitors

Become an exhibitor
triangle-shape triangle-shape

50% ROI-verlies door besparingen op creatieve uitingen

Thursday 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 9

Volgens Google en Nielsen wordt maar liefst de helft van je ROI bepaald door je uitingen. Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het aanspreken van mensen, maar ook om hoe effectief het platform jouw boodschap bij de juiste doelgroep krijgt. De social advertising systemen zien daarbij jouw assets, ofwel creatieve uitingen als belangrijkste input. ‘Targeting by creative’, noemen we dat. Targeting zoals we die kennen, verdwijnt. Platforms kijken niet meer naar demografische filters, maar naar hoe mensen zich gedragen.

Joris en Bart laten je zien hoe de introductie van AI-functionaliteiten in de advertentiesystemen online marketing hebben veranderd. En waarom jouw uiting niet moet kunnen overtuigen, maar ook goed geïndexeerd moet kunnen worden. In deze sessie leer je scherpere keuzes te maken voor grotere resultaten.

Na deze sessie weet je:

- Hoe AI de advertentiesystemen hebben veranderd, en waarom je niet meer moet denken in kanalen en demografieën.
- Hoe je het algoritme voor je laat werken. - Hoe je kunt bepalen of jouw content gaat doen wat je hoopt dat het gaat doen.
- Hoe je doelgroepen bereikt in speciale advertentiecategorieën, zoals bij werving of financiële producten.

Verwacht een energieke sessie waarin diep wordt ingegaan op de geheimen van de social algoritmes, en theorie tastbaar wordt gemaakt met echte cases. Van werving tot het verkopen van luxe auto’s via YouTube. Met concrete handvatten om je eigen converterende content te maken of te beoordelen.

Back to overview

Overline text

Let's solve your challenge together

Aaliquet rhoncus quam. Etiam eget dui in enim feugiat ultrices. Donec consequat tempor odio aaliquet rhoncus quam.
Free tickets