PostNL’s CEO Herna Verhagen: de volgende fase in e-commerce

TUE 12:00 - 12:45

Keynote

PostNL partner in logistieke oplossingen

Voor welke uitdagingen staat de e-commerce markt? Als marktleider en met ruim 220 jaar ervaring in transformaties kijkt PostNL in deze keynote naar de volgende fase van e-commerce en wat die van ons vraagt. Verdere digitalisering, duurzaamheid en innovatie staan daarin centraal. En de krapte op de arbeidsmarkt wordt een uitdaging de komende jaren. Dit alles geldt zowel voor logistieke spelers, als voor webshops, ketenpartners en de steeds grotere online platformen. Uiteindelijk draait het om één ding en dat zijn tevreden ontvangers. Zij zijn de drivers achter een succesvolle verdere ontwikkeling van de e-commerce markt. Een eenvoudige customer journey is noodzakelijk om klanten te behouden en bezorging vormt een cruciaal onderdeel van de klantreis van het online shoppen. Digitalisering en alternatieve bezorgopties dragen bij aan de customer journey, waarbij duurzaamheid steeds meer als een vanzelfsprekendheid gezien wordt. PostNL laat je graag zien hoe zij ook voor kleinere en middelgrote webshops een belangrijke rol speelt om de customer journey te verbeteren en bezorgprocessen te optimaliseren. Benieuwd naar de uitdagingen voor de volgende fase van de e-commerce markt? Kom dan naar de keynote van PostNL’s CEO Herna Verhagen.

Theme(s):

Customer journey