Jollein & DHL eCommerce over: de synergie tussen technologie en online strategie

WED 12:00 - 12:30

Lecture hall 3

DHL

 

Als ambitieuze eigenaar of medewerker van een (startende) webshop ben je gericht op groei, maar hoe maak je nu de juiste keuze in verkoopkanalen/online strategie en ondersteunende techniek?

Hoe voorkom je dat je keuzes vanuit opportunisme maakt, die misschien niet perse bij jouw onderneming passen?

Roy Nieboer (E-Commerce Manager Jollein) en Thijs Baas (Sales Manager DHL eCommerce) delen hun visie op trends en ontwikkelingen in e-commerce, zoals verkopen via platforms (marketplaces). Wat zijn de kansen, uitdagingen en hoe werkt dit in de praktijk?

Roy vertelt hoe de inrichting en keuze van techniek (webshop, fulfilment, marketing en koppelingen) een belangrijke rol vervullen en hoe dit een kracht of last kan zijn. Jollein heeft de afgelopen jaren met hulp van DHL eCommerce een groeispurt doorgemaakt.

Al 50 jaar maakt Jollein met liefde de allerfijnste items voor baby's en zijn of haar ouder. Ze zijn inmiddels actief in meer dan 40 landen. Tijdens deze presentatie delen Roy en Thijs de geleerde lessen en geven ze praktische tips.

Theme(s):

Groeien