[Case Study] Een Digitale Revolutie in Affordable Luxury E-commerce: Het Verhaal van Zuiver Interior Group

WED 15:30 - 16:00

Lecture hall 5

Redkiwi

Hoe kun je mensen overtuigen om online design meubels te kopen? Zonder het product voor aanschaf te kunnen voelen. Ontdek hoe Zuiver Interior Group een online beleving heeft gecreëerd die de luxe van een fysieke winkel evenaart.

De strategie achter de transformatie van een catalogus naar een webshop, waarbij het creëren van de juiste merkbeleving centraal staat en drempels voor klanten worden weggenomen. We duiken diep in de technische uitdagingen die ze hebben overwonnen, waaronder PIM-systemen en ERP-integraties. Leer hoe Zuiver Interior Group door middel van selectieve distributie de delicate balans bewaart tussen retailers, online marketplaces, pureplayers en een eigen webshop.

In deze presentatie delen we graag de stappen die we hebben genomen om dit te bereiken, en we lichten ook de uitdagingen onderweg toe. Onderwerpen zoals conceptual design, omni-channel (reseller-) strategie, CRO en de roadmap voor de toekomst komen allemaal aan bod

Theme(s):

Business modellen