Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Lucas Bos

Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)

Linkedin Bezoek de website
Als managing director bij EDM en lid van DDMA commissie 'Data, decisioning & engagement' help ik organisaties al jarenlang maximaal rendement te halen uit een succesvolle data gedreven marketing aanpak. Het vakgebied is continu in beweging en aan verandering onderhevig. Vanuit de consumentbenadering bijvoorbeeld door: wetgeving, maatschappelijk draagvlak en behoeften. Maar ook de steeds veranderende marketing organisatie, waar 'mens, proces en technologie' steeds meer bij elkaar (moeten) komen om succesvol te kunnen zijn. In mijn werk combineer ik mijn ervaring en passie voor het vak met up to date kennis van data gedreven marketing toepassingen, om organisaties verder te helpen met het realiseren van hun doelen.

Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven marketing

Uit het DDMA Data-Driven Marketingonderzoek (DDMO) 2023 blijkt dat data vooral gebruikt wordt voor de algemene sturing van het bedrijf. Voor marketingdoeleinden blijft het gebruik van data nog achter. Hoe werk je naar een data gedreven marketing-aanpak toe? Tijdens deze roundtable deelt Lucas Bos praktijkvoorbeelden, aan de hand van cases van de Customer Data Awards – zoals Rituals en Intergamma. Ook geeft hij je enkele tips en best practices mee waar je morgen al zelf mee aan de slag kunt.
Meer over deze lezing

Donderdag 11:30-12:15 • Roundtable 2

Klantbeleving centraal in marketing aan de hand van (hyper)personalisatie

Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content en hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell?

Meer over deze lezing

Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 10

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket