Lucas Bos
Commissie 'Data, decisioning & engagement' (DDMA)
Maximaal rendement op je customer journey door middel van data gedreven marketing
Donderdag 11:30-12:15 • Roundtable 2
Klantbeleving centraal in marketing aan de hand van (hyper)personalisatie
Om relevant te blijven en maximaal resultaat te halen uit je (marketing)inspanningen, is data gedreven werken een noodzaak geworden. Zeker voor webwinkels is personalisatie in relatie tot klantdata een topic dat steeds vaker centraal staat in de marketing strategie. Welke data heb je nodig, hoe kun je deze combineren met de juiste content en hoe meet je vervolgens resultaten van next best actions, klantbehoud, upsell?
Donderdag 14:45-15:15 • Lezingenzaal 10
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven