Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Jurryt van Arend

Director Digital & Customer Experience (JOOLZ)

Linkedin Bezoek de website
Jurryt van Arend is an experienced leader in omni-channel retail and e-commerce, currently heading the global e-commerce, digital marketing, and customer experience teams at JOOLZ, a premium baby stroller brand, with responsibility for online sales (D2C), e-commerce development, digital marketing, and customer service across multiple regions and channels. His expertise lies in digital strategy, online sales, CRM, and delivering exceptional customer experiences for both B2C and B2B audiences, with a strong focus on commercial and technology.

Van winkelmandje tot wieg: succesvol inspelen op complexe koopbeslissingen

Hoe speel je in op het complexe beslissingsproces bij de aankoop van premium (baby)producten? Aan de hand van praktijkvoorbeelden laat Joolz zien hoe UX- en CX-strategieën worden ingezet om vertrouwen en loyaliteit te winnen. Denk aan het belang van personalisatie, reviews, rijke content, community-building en het aanbod van service kanalen om de customer journey te optimaliseren.
Meer over deze lezing

Woensdag 10.30-11.00 • Lezingenzaal 9

Omnichannel retail: hoe je goed samenwerkt tussen brands en retailers

Hoe merken en retailers effectief kunnen samenwerken in een omnichannel omgeving. In deze interactieve sessie bespreken we best practices voor het versterken van klantbeleving en het optimaal benutten van gezamenlijke kansen. Onderwerpen zoals het delen van data, het afstemmen van marketingstrategieën en het creëren van consistente klantbelevingen komen aan bod. Zo verkennen we samen hoe merken en retailers elkaar kunnen versterken voor groei en succes in een omnichannel wereld.
Meer over deze lezing

Woensdag 13.15-14.00 • Roundtable 2

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket