Christina van Spaendonck
C.E.O. (Van Lier B.V.)
Christina van Spaendonck (27) is de CEO van VANLIER, het welbekende luxe Nederlandse herenschoenenmerk. Het merk heeft ruim 200 jaar aan ervaring in produceren en distribueren van schoenen. Toch heeft er de laatste jaren een ware transformatie plaatsgevonden. Met een sterke focus op data-gedreven werken is Christina, econometriste, erin geslaagd om ambacht te combineren met digitale innovatie. Onder haar leiding is VANLIER getransformeerd van een traditionele B2B speler tot een modern omnichannel merk. Christina zet niet alleen de rijke heritage voort maar maakt VANLIER hiermee toekomstbestendig en relevant voor nieuwe generaties aan klanten.
Van traditioneel schoenenmerk naar moderne omnichannel succesformule
De indrukwekkende transformatie van een 200 jaar oud herenschoenenmerk, geleid door een 27-jarige econometrist, van een traditionele B2B-speler naar een omnichannel-model met 50% van de omzet via online verkoop, binnen slechts vier jaar. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.
Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
Donderdag 13:15-14:00 • Keynote zaal
Terug naar het overzicht
Let’s solve your challenge together
Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven