Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2025

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Samenwerkingen

Sponsoren

Partners

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

Christina van Spaendonck

C.E.O. (Van Lier B.V.)

Linkedin Bezoek de website
Christina van Spaendonck (27) is de CEO van VANLIER, het welbekende luxe Nederlandse herenschoenenmerk. Het merk heeft ruim 200 jaar aan ervaring in produceren en distribueren van schoenen. Toch heeft er de laatste jaren een ware transformatie plaatsgevonden. Met een sterke focus op data-gedreven werken is Christina, econometriste, erin geslaagd om ambacht te combineren met digitale innovatie. Onder haar leiding is VANLIER getransformeerd van een traditionele B2B speler tot een modern omnichannel merk. Christina zet niet alleen de rijke heritage voort maar maakt VANLIER hiermee toekomstbestendig en relevant voor nieuwe generaties aan klanten.

Van traditioneel schoenenmerk naar moderne omnichannel succesformule

De indrukwekkende transformatie van een 200 jaar oud herenschoenenmerk, geleid door een 27-jarige econometrist, van een traditionele B2B-speler naar een omnichannel-model met 50% van de omzet via online verkoop, binnen slechts vier jaar. Dit illustreert de kracht van visie, technologie en klantgerichtheid, waar traditie en digitalisering samenkomen.

Wat brengt de toekomst? Hoe kan AI e-commerce en omnichannel verder verbeteren?
Meer over deze lezing

Donderdag 13:15-14:00 • Keynote zaal

Terug naar het overzicht

Let’s solve your challenge together

Wil jij meer rendement halen uit jouw online activiteiten? Op de WWV vind jij de kennis, partners en technologieën die jij nodig hebt voor digitale groei. Bezoek WWV gratis!
Gratis ticket