Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 en 3 april 2025 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: WWV. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 en 3 april 2025 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: WWV. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 en 3 april 2025 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: WWV. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 en 3 april 2025 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: WWV. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Jouw kans om te presenteren tijdens WWV!
Op 2 en 3 april 2025 vindt voor de 17e keer het grootste en belangrijkste e-commerce-event van de Benelux plaats: WWV. Ruim 13.000 e-commerce professionals bezoeken de beurs om kennis, inspiratie en contacten op te doen. Het uitgebreide inhoudelijke lezingenprogramma is dé publiekstrekker van de Webwinkel Vakdagen. Voor de komende editie bieden we onze bezoekers opnieuw ruim 100 uur aan content, verdeeld over 1 keynotezaal en 11 lezingenzalen.
Wie is mijn publiek?
Met gemiddeld 88 bezoekers per lezing, bereik je een breed publiek. Ontdek wie er bij jou in de zaal zitten >
Heb je een geweldige case om te delen?
Wij zijn op zoek naar eindgebruikers (multichannel retailers, pure players, B2C dienstverleners etc.) die interessante case studies, verrassende inzichten, nieuwe trends, learnings van zowel succesvolle als mislukte projecten, technische en organisatorische best practices en nog veel meer op het gebied van digital commerce met ons willen delen.
Ben jij een eindgebruiker en weet jij onze bezoekers te inspireren? Stuur jouw aanvraag in en wie weet krijg jij de kans jouw visie in 30 minuten te presenteren tijdens WWV.
Waarom spreken op WWV?
Spreken op de Webwinkel Vakdagen is een efficiënte manier om je netwerk uit te breiden en aan je personal branding te werken. De 13.000 aanwezigen hebben een zeer breed profiel; van branchegenoot tot toekomstige medewerker.
Wissel ervaringen en kennis uit met andere professionals. Er is natuurlijk niks leuker dan vertellen over het bedrijf waar jij trotse eigenaar of medewerker van bent!
Inspireer anderen met jouw verhaal, en laat je inspireren door anderen door binnen te lopen bij andere presentaties, op de beursvloer in gesprek te gaan met exposanten en bezoekers of contact te zoeken in de VIP-ruimte.
Hier vind je de aftermovie van de vorige editie'
Waar je lezing aan moet voldoen
Om de kwaliteit van alle lezingen op WWV te waarborgen, is het belangrijk dat ook jou lezing aan de volgende criteria voldoet.
Vul het formulier in als...
✅ Je een (online) retailer, B2C dienstverlener, merk, groothandel of andere eindgebruiker bent.
✅ Je case gaat over een digitaal vraagstuk binnen jouw eigen organisatie.
✅ Je verhaal diepgang heeft en concrete resultaten, inzichten, cijfers en strategie bevat.
✅ Je case inspireert en praktische tips bevat die onze bezoekers kunnenn toepassen.
✅ Je een unieke presentatie hebt, speciaal gemaakt voor de WWV.
Met een aanvraag ben je niet zeker van een plek in het programma. We doen er alles aan de juiste cases uit te zoeken om onze bezoekers tijdens de beurs te kunnen inspireren.
Vul het formulier NIET in als....
X Je digital commerce diensten levert aan eindgebruikers, zoals digital/internet marketing bureaus, psp's, fulfilment- en e-commerce softwarepartijen.
X Je een sales- of productlezing voor ogen hebt.
Als e-commerce leverancier toch zichtbaar zijn op de WWV? Bekijk de deelnamemogelijkheden voor exposanten.
Ik wil graag een aanvraag indienen!
Vul onderstaand formulier in om jouw aanvraag af te ronden.
Kan ik je helpen?
Heb je vragen of wil je meer informatie? Inge staat voor je klaar!
Inge Zusterzeel
Programma Manager bij OGZ
inge@ogz.nl
+31 (0)40-280 95 00
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven