E-commerce Monitor: hoe gaat het met e-commercebedrijven?
In deze sessie delen Mark van den Berg (Spotler) en Thomas van Rooijen (FRMWRK) voor het eerst de resultaten van de E-commerce Monitor. Deze nieuwe benchmark, ontwikkeld samen met Sendcloud, Neople, Commerce Network en onderzoeksbureaus They Marketing en Bric, en ondersteund door mediapartner Webwinkel Vakdagen, brengt scherp in kaart hoe Nederlandse e-commercebedrijven hun bedrijfsvoering inrichten.
Welke strategieën volgen zij? Hoe pakken ze marketing, klantenservice, personeelsbeleid en logistiek aan? Op welke manier benutten ze data & techniek en hoe richten ze hun productontwikkeling in? De E-commerce Monitor biedt een helder en actueel overzicht. Met scherpe inzichten, praktische tips en waardevolle cijfers krijg je een frisse blik op de markt, zodat je direct kunt bepalen waar jouw bedrijf staat.
Benieuwd of je beter scoort dan het gemiddelde of dat er werk aan de winkel is? Deze sessie voorziet je van de belangrijkste take-aways uit de allereerste E-commerce Monitor, zodat je jouw strategie kunt aanscherpen en klaar bent voor de volgende stap.
Terug naar het overzicht
Andere interessante lezingen
PLNTS.com - Van Stageproject tot Wereldwijde Community van Plantenliefhebbers
Met de lancering van een nieuwe webshop en een heldere e-commerce strategie zette PLNTS.com in op de kracht van sociale media om hun product én community te laten bloeien. Via Instagram startte de verkoop en groeide er een hechte online community van plantenliefhebbers, met inmiddels meer dan 130.000 volgers die samen hun liefde voor groen delen. Deze community fungeert als platform voor het uitwisselen van plantentips en interieurideeën, wat bijdraagt aan een levendige klantrelatie en positieve merkbeleving.
Woensdag 11.15-11.45
70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt
Hoe een nieuw merk binnen 2 jaar uitgroeide tot een miljoenenbedrijf in telefoonaccessoires: Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.
Woensdag 11.15-11.45
Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!
Laten we samen jouw uitdaging oplossen
Het grootste digital commerce event van de Benelux met de beste digital commerce sprekers en leveranciers.
Blogs
AI en E-commerce: hype of blijvertje?
Duurzaamheid is meer dan een mooi praatje, je moet het ook echt uitdragen
Meld je aan voor de nieuwsbrief
© Organisatie Groep Zuid
naar boven