Zoeken...

Nederlands

English

Login exposanten

2 & 3 april 2025

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact Gratis tickets
2 & 3 april 2025 Jaarbeurs Utrecht Gratis tickets Voor bezoekers

Voor bezoekers

Over deze editie

Over WWV

Programma

Sprekers

Exposantenlijst

Sponsoren

Premium tickets

Terugblik

Bekijk editie 2024

Praktische informatie

Plattegrond

2024

Locatie & Openingstijden

WWV Connect App

Gratis tickets

Voor exposanten

Voor exposanten

Deelnemen aan de beurs

Exposant worden

Deelnamemogelijkheden

Sponsor worden

Lezing geven

Stand reserveren

Praktische informatie

Bezoekersprofiel

Contact de specialisten

Locatie en openingstijden

Brochure aanvragen

Geïnteresseerd in deelname aan WWV? Vraag de brochure aan.

Sprekers

Sprekers

Over deze editie

Sprekers

2025

Lezing geven

Testimonial sprekers

Programma Blog & Kennis

Blog & Kennis

Ontdek

Blogs

Podcasts

Uitgelicht

AI en E-commerce: hype of blijvertje?

Blog

Duurzame groei | SCAYLE

Podcast

Contact

Nederlands

nl

English

Login exposanten

Gratis tickets
triangle-shape triangle-shape

70.000 verliefde vrouwen: Het succesverhaal van Dutchies in een overvolle markt

Woensdag 11:15 - 11:45
Lezingenzaal 4
Anne de Korte

Owner (Dutchies)

Facebook Linkedin Meer over deze spreker

Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.

Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.

Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.  
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.

Ontdek hoe Dutchies in slechts 2 jaar tijd uitgroeide tot een succesvol merk met meer dan 70.000 enthousiaste klanten. Met een uniek product en een authentieke aanpak wisten we het hart van vrouwen te veroveren in een verzadigde markt.

Het idee voor Dutchies ontstond tijdens een wereldreis met mijn gezin in 2022. Gefrustreerd door het gebrek aan een mooi en praktisch telefoonhoesje, besloot ik om zelf de perfecte hoes te ontwikkelen en op de markt te brengen. In december 2022 lanceerde ik onder de naam Dutchies de perfecte hoes die binnen no-time een hit werd. Met een insteek op luxe, fashion en functionaliteit, bedienen wij een doelgroep die door de traditionele aanbieders nauwelijks wordt aangesproken.

Om dit te bereiken, hebben we allereerst gefocust op een product wat echt goed is. Er is zoveel rommel te koop, maar echte kwaliteit is moeilijker te vinden. Vervolgens zijn wij heel erg op de beleving rondom het merk gaan zitten en zetten een telefoonhoesje echt weg als een fashion item. Door veel te investeren in het merk en de content, spreken we ook de doelgroep aan die deze kwaliteit zoekt.  
Onder de pay-off ‘Grab life with both hands’ is het mijn persoonlijke missie vrouwen te inspireren alles uit het leven te halen.

Terug naar het overzicht

Mis het niet: jouw sleutel tot digitale groei!

Laten we samen jouw uitdaging oplossen

Laat je inspireren door experts die hun kennis en ervaring delen om jou te helpen jouw uitdagingen te overwinnen. Ontvang praktische tips en strategieën waarmee je direct aan de slag kunt!
Gratis tickets